30 denní BEAST MODE trénink

30 denní BEAST MODE trénink

Člověk milující workout a kalistheniku, miluje také výzvy. Právě proto jsem se rozhodl podělit o jeden zajímavý a komplexní program pod názvem “30 denní Beast Mode trénink”. Na tento program, rutinu, jsem narazil na jednom zahraničním portále (viz adresa na konci článku) a dost mě zaujal. Zpracoval jsem ho a přeložil tak, aby byl srozumitelný pro každého, kdo chce tuto výzvu pokořit, stejně jako já. Článek stojí za přečtení, na konci si ho můžeš jednoduše stáhnout v PDF formátu. 🙂

beast_mode_clanok_1

REŽIM BESTIE

Název “Beast Mode” v doslovném překladu znamená „režim bestie / zvířecí mód“ a stal se trendem, který se dnes používá v oblastech cvičení, fitness, kulturistiky a v neposlední řadě též v oblasti workoutu. Jde o způsob cvičení, ve kterém se snažíme dostat za hranici svých možností. Trénink bývá intenzivní, krátký a cvičí se naplno. Na internetu najdete spousty článků a způsobů cvičení, které se spojují s pojmem Beast Mode – od písniček na Youtube až po série cviků. Mezi nejznámější lidi, kteří zavedli do světa tento trend, patří jednoznačně Lord Vital. Tento člověk patří mezi špičku lidí, kteří cvičením street workoutu inspirovali lidi po celém světě. Kromě cvičení stihl vydat i album s názvem E.I.B. (Everything is Beastmode). Mnoho z jeho písní je slyšet převážně v motivačních workoutových videích.

 

Beast Mode trénink je určen pro…

  • lidi, kteří mají rádi harmonogram a nebaví je neorganizované tréningy, po kterých nevidí výsledky
  • ty, kteří chtějí zkusit něco nového
  • všechny, kteří se chtějí (podobně jako já) naučit disciplíně a vytrvat, jde o výzvu a ve výzvě jde hlavně o schopnost vytrvat až do konce
  • ty, kteří hledají ucelený systém cvičení s vlastní vahou, zaměřený na všechny partie těla
  • nadšence, kteří mají rádi pestrý výběr cviků
  • začátečníky, kteří mají šanci otestovat svoje schopnosti

 

7 rad pro 30 denní Beast Mode trénink

[vc_separator type=”invisible” size=””]

1) Nečekat a začít hned!

Všichni známe starou známou hlášku „začnu od prvního dne v měsíci“ nebo „začnu příští týden“. Právě proto je potřeba změnit postoj a hned na začátku si říct: „Tak jdu hned do toho“. Na přípravu ti stačí jen 10 minut, přečtením Beast Mode tréninku a hned máš jasno, jestli je stvořen právě pro tebe. Potom ti už nic nebrání v tom, abys začal. Cviky nejsou technicky náročné a jsou zaměřené hlavně na základy, tak na co výmluvy? 😉 Právě základy jsou klíčem tohoto tréninku, tak šup do toho!

2) Změň postoj ke cvičení

Hned na začátku je velmi důležité uvědomit si, že se nechystáš na jednoduché cvičení, ve kterém odcvičíš nějakou tu hodinku. Je potřeba si uvědomit to, že jde o celý měsíc, což je 30 dní poctivého dodržování daného tréninkového systému, ve kterém je velmi důležitou součástí pevná vůle a silná mysl. Jedná se tedy o mentální trénink, při kterém trénuješ svojí mysl a také o fyzický trénink, kde měníš svoje tělo. Právě proto jsem se rozhodl začít tento trénink a vytrvat.

3) Dodržuj správnou techniku a postup

Při cvičení každého cviku je opravdu důležité, abys ho cvičil správně tak, jak se cvičit má.
Každý cvik je krok k tomu, abys na sobě něco změnil k lepšímu. Právě proto věnuj celou svou pozornost každému opakování. Ať už je to dřep, shyb nebo klik, všechno dělej pozorně, děláš to kvůli sobě. Protože jedině ty jsi základem svého budoucího Já. Vypadá to jednoduše, ale věř, že právě pozornost zaměřená na aktuální činnost je též velkou výzvou. Když si tenhle postoj osvojíš, vypěstuješ si pozornost i v běžném životě.

4) Buď na sebe přísný a hrdý

Každý den, který věnuješ tomuhle tréninku, jsi neobětoval čas jen tak pro nic za nic. Budeš mít v hlavě mnoho myšlenek, které tě mohou ponoukat k tomu, abys to vzdal. V tom případě je velmi důležité tyto myšlenky zastavit a přeměnit je na opačnou stranu. Hledej důvod, proč to děláš a mysli na to, co tě čeká na konci. Nerozptyluj se, nepodceňuj své tělo a hlavně posouvej své hranice. Všechno máš v sobě. Od začátku až do konce každého tréninku na sebe buď přísný a nenechej se odradit. Na konci doporučuji poděkovat sobě samému za to, že jsi dnes pro sebe něco udělal a posunul se o krok vpřed. Naučíš se být vděčný sobě a časem i ostatním, kteří tě v životě posunuli lepším směrem. Podobně jako to teď děláš pro sebe právě ty.

5) Inspiruj ostatní!

Nikde se nepíše, že by si měl 30 denní Beast Mode trénink trénovat sám. V tomto případě existují dvě skupiny lidí, pro které je určen. Pro ty, kteří chtějí cvičit sami a pro ty, kteří chtějí cvičit ve skupině.
a) Když cvičíš sám, neboj se. Tím, že na sobě něco měníš, inspiruješ lidi (přátele, kamarády) ve tvém okolí. Začnou si všímat tvých změn, ptát se a někteří si z tebe můžou dokonce vzít příklad a začít na sobě pracovat.
b) Když cvičíš ve skupině, měl by vládnout skupinový duch cvičení. To znamená, minimálně se rozptylovat a omezit zábavu, na kterou je čas potom 🙂 Ve skupině je hlavní výhodou to, že při cvičení vládne jakési soupeření a schopnost jednotlivce nebýt horší než druhý. Nejde o žádné závody, ale každý se chce určitým způsobem ukázat před druhými. Dobré na skupinovém cvičení je morální působení od někoho po tvém boku, který ti dodává sílu při tvém snažení.

6) Trénuj s hudbou, motivaci ber z videí

Osobně zastávám názor, že s hudbou se cvičí lépe. Hudba má zázračnou schopnost naladit člověka na danou situaci a povzbudit ho v činnosti, kterou právě vykonává. A to především když jde o cvičení. Existuje velký výběr pestrých playlistů a písní, které ti můžou pomoct zahnat zbytečné myšlenky a správně tě naladit na tvůj cvičební program.
Další výhodou jsou videa, ve kterých můžeš najít svojí inspiraci vytrvat a postupovat vpřed. Necvičíš sám. Na světě je mnoho lidí, kteří na tom byli podobně jako ty. A kam to někteří dotáhli? Stále je, co zlepšovat a ty máš šanci svou cestu budovat, podobně jako to udělali ostatní.

7) Cvič tak dlouho, dokud tě tenhle trénink baví

Jestli jsi úspěšně zvládl celé 30 denní cvičení a cítíš, že tě tento Beast Mode trénink posunul dál, nic ti nebrání v tom, abys ho cvičil i nadále. Doporučuji cvičit ho tak dlouho, dokud tě naplňuje a baví. Nebo do doby, kdy se nenajde lepší výzva, která tě zaujme víc. Svět je pestrý a tréninkových plánů je mnoho. Případně můžeš upravit svou aktuální rutinu a navýšit si například počet opakování nebo zkrátit pauzy mezi jednotlivými cvičeními. Všechno dělej tak, aby ses cítil dobře a věděl, že tě to posouvá vpřed.

 

[vc_row]

[vc_column width=”1/3″][vc_column_text]
[sdm_download id=”4740″ fancy=”2″]
[/vc_column_text]
[/vc_column]

[vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

Stáhni si 30 denní Beast Mode trénink zadarmo!

Proč je tento trénink v PDF a zadarmo? Protože všechno, co v něm najdete, není majetkem jedné osoby. Každý má svobodnou vůli na sobě něco změnit, nebylo by správné, aby se za to muselo platit. Proto si můžeš stáhnout svojí 30 denní výzvu v PDF. Tento formát je plně kompatibilní s téměř každým zařízením. Můžeš si ho stáhnout do mobilu nebo vytisknout.
[/vc_column_text][/vc_column]
[/vc_row]

 

Sdílejte, komentujte tento příspěvek

Pokud se ti článek líbil, nenechávej si ho jen pro sebe. Budeme rádi, když se dostane mezi lidi a budou z něho čerpat i druzí. Sdílením inspiruješ ostatní a komentářem sdělíš svůj názor nebo svůj příběh. Pomůžeš zviditelnit projekt Workout Legend a dostat ho do podvědomí lidí. Projev se a ukaž světu, kdo jsi, to je Workout Legend 🙂

Zdroj: http://ashotofadrenaline.net/the-30-day-body-weight-beastmode-workout-plan/

[vc_separator type=”invisible” size=””]

Napsat komentář